Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansând rivalul
Apple, care a deţinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit
unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de publicitate
şi cercetare Millward Brown.
Valoarea
brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de
dolari, în timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148
miliarde de dolari.
În precedenta ediţie a studiului, Google se afla pe poziţia a doua.
Brandurile din sectorul tehnologic domină primele poziţii ale topului.
Google
şi Apple sunt urmate în top zece al brandurilor de IBM (107,5 miliarde
de dolari), Microsoft (90,2 miliarde dolari), McDonald's ( 85,7 miliarde
dolari), Coca-Cola (80,7 miliarde dolari), Visa (79,2 miliarde de
dolari), AT&T (77,9 miliarde dolari), Marlboro (67,3 miliarde
dolari) şi Amazon (64,3 miliarde dolari).
Unele dintre marile companii din IT nu au reuşit, însă, să intre în top zece.
Astfel,
brandul Facebook valorează 36 de miliarde de dolari şi se află pe locul
21, în urma unei creşteri de aproape 70% faţă de anul anterior.
Creşterea valorii brandurilor Samsung, Yahoo şi Siemens a fost mai
limitată, de 21%, 44% şi 36%.
Printre brandurile intrate în top în
această ediţie se numără Twitter, pe locul 71, cu o valoare de 14
miliarde de dolari, şi LinkedIn, pe 78, cu 12 miliarde de dolari.
miercuri, 21 mai 2014
Home »
afaceri
,
Apple
,
brand
,
firma
,
google
,
informatii utile
,
it
,
stiri externe
,
top
,
valoare
» Google a devenit cel mai valoros brand din lume
Google a devenit cel mai valoros brand din lume
19:14
afaceri, Apple, brand, firma, google, informatii utile, it, stiri externe, top, valoare
No comments
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu