luni, 1 iulie 2013

Winston Freedom Island 2013 Concurs Freedom13.ro

Concurs online: "Winston Freedom Island 2013" - Concurs freedom13.ro

Concurs: Castiga 2 vacante in Caraibe, 70 mini iPad-uri, 600 aparate foto Nikon sau alte 30120 premii

Concursul are loc in perioada: 01 Iulie 2013 - 08 Septembrie 2013 

Ce castigi:

600 x camera foto digitala subacvatica rezistenta la socuri TG-320/14MP, 70 x mini tableta electronica Wi-Fi 4G, 26570 x set produse promotionale, 2500 x ochelari de soare Police, 800 x MP3 player, 100 x sistem de andocare Sony, 100 x geanta de umar Samsonite, 50 x geanta de calatorie Samsonite, 2 x vacanta pentru 2 pe Freedom Island in Caraibe


Ce trebuie sa faci:
  1. Achizitioneaza produsele participante* la campanie si inscrie codurile unice promotionale prin SMS la 1866 si/sau prin intermediul website-ului www.freedom13.ro.
  2. Colecteaza saptamanal in “Coltul Meu” minim 3 puncte de interes aferente temei saptamanale si inscrie-ti lucrarea in concurs.
  3. Strange cat mai multe voturi la lucrarea ta.

*Produsele participante sunt pachetele de tigarete marca Winston.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. de ce_ nu introduce codurile dupa efectuarea operatilor.multumesc

      Ștergere
  2. nu ma prind ce anume ar trebui sa fac......

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca profitati putin de clientii care cumpara marca voastra de tigarete....de ce nu faceti sa fie usor introducerea acelor coduri,nu vad nimic care sa zica ca aici trebuie sa la introduci

    RăspundețiȘtergere
  4. unde as putea vedea lista cu castigatorii zilnici?am inregistrat 17 coduri prin sms in 4 zile si as dori sa aflu daca am intrat in concurs!astept un raspuns; va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. daca castiga-i primeai sms...sunt magari stai relax si nu te mai agita..traiesti totusi in Romania unde castiga cine trebuie

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am bagat 120 de coduri si am castigat 2 pachete de tigari :))

    RăspundețiȘtergere