luni, 23 septembrie 2013

Catalin Botezatu si-ar dori un copil cu Anda Adam?

Designerul Cătălin Bătezatu a declarat public că şi-ar dori un copil cu artista Anda Adam.
Între Cătălin Botezatu şi Anda Adam există o prietenie sinceră şi un respect ce durează de ani buni. Deşi este burlac, Botezatu pare totuşi atras de ideea unei căsătorii, mai ales dacă femeia care i-ar sta alături ar fi Anda Adam. El nu exclude nici varianta în care ar deveni tată.

"Între mine şi Anda nu e un artificiu de imagine, aşa cum îşi închipuie lumea. Ne leagă o prietenie frumoasă bazată pe faptul că ne înţelegem foarte bine. Anda este o persoană care munceşte enorm de mult, care face un show cu totul şi cu totul profi! Am nevoie de o femeie care să accepte că eu sunt mereu plecat, iar munca e pe primul loc. Anda e genul acesta de femeie... La ea e ziua şi concertul. Poate acesta e motivul pentru care ne potrivim: fiecare înţelege munca celuilalt", spune Cătălin.

"Nu ştii niciodată ce îţi rezervă viaţa. Eu nu am fost adeptul familiei, al copiilor. Cu Anda e ceva special, aş face un copil cu ea. O cunosc de mulţi ani. Merg des la concertele ei! De fiecare dată când introduce ceva nou în show, mă sună şi îmi povesteşte, îmi cere părerea. Nimeni nu ştie că fratele ei, care acum e plecat în Austria, a lucrat pentru mine ca model. Vara asta, i-am cunoscut şi mama. E o femeie superbă, iar Anda îi calcă pe urme", a mai declarat designerul Cătălin Botezatu.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu