luni, 2 februarie 2015

Campanie Chesterfield 2 februarie - 3 mai 2015

Din 2 februarie și până pe 3 mai 2015, Philip Morris, compania deținătoare a mărcilor Marlboro, Parliament, Virginia Slim, L&M și Chesterfield desfășoară o campanie promoțională în care s-au pus la bătaie peste 60.000 de super premii.
Taloanele din pachet vor avea un cod unic care poate poate fi trimis prin SMS la 1820 (număr valabil în rețelele Orange, Vodafone și Telekom) sau pe site-ul oficial de promoție www.descopera.co.uk.
Cunoscătorii au mai avut de-a face cu acest site, de-a lungul altor 2 promoții la Chesterfield și Marlboro.

Mesajul de pe un talon arată cam așa:

Ești chef sau doar gurmand? Bucata asta din puzzle este dovada că ești cu un pas mai aproape de cea mai tar experiență în UK. Colectează toate cele 12 cupoane, completează harta și explorează-ți personalitatea. Pentru restul de info, intră pe www.descoperă.co.uk.

Campania promoţională „Explorează-ţi personalitatea!” va începe pe data de 2 februarie 2015, ora 00:00:00 şi se va derula zilnic în intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 (inclusiv), până la data de 3 mai 2015, ora 23:59:59 (inclusiv).

La Campania promoţională participă următoarele variante de pachete de ţigarete Chesterfield: Chesterfield Black 100’s, Chesterfield Blue 100’s, Chesterfield Silver 100’s, Chesterfield Menthol KS, Chesterfield Blue KS, Chesterfield Silver KS care conţin, tipărite în interiorul capacului pachetului, coduri unice formate din 8 caractere alfanumerice.

Înscrierea în Campania promoţională se face pe baza unui cod unic, alcătuit din 8 caractere alfanumerice.

Pentru a participa la prezenta Campanie promoţională, adulţii fumători trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

    Să cumpere minimum un pachet de ţigarete Chesterfield menţionat mai sus;
    Să înscrie o singură dată în Campania promoţională codul unic;

Înscrierea în Campania promoţională a codului unic de 8 caractere alfanumerice, tipărit în interiorul capacelor de ţigarete participante la Campania promoţională se poate face prin una din următoarele modalităţi puse la dispoziţie de Organizator:

    prin SMS, la numărul scurt 1820 (valabil în reţelele Vodafone, Orange, Telekom Mobil sau Digi Mobil);
    prin website-ul logistic utilizat în Campania promoţională, respectiv descopera.co.uk;

Un participant va fi identificat pe toată perioada de desfăşurare a Campaniei promoţionale după numărul de telefon mobil de pe care a participat.

Este valabilă prima înscriere înregistrată a unui cod unic de 8 caractere alfanumerice, indiferent de modalitatea de înscriere a acestuia.

În pachetele de ţigarete participante la Campania promoţională, participanţii pot găsi cupoane promoţionale ce au tipărit un cod unic de 9 caractere alfanumerice. Cupoanele promoţionale sunt descrise mai jos: există 12 tipuri distincte de astfel de cupoane promoţionale ce pot fi găsite în pachetele de ţigarete participante la Campania promoţională, fiecare dintre ele având elemente grafice distinctive:

    5 tipuri de cupoane sunt personalizate cu 5 domenii de interes: Aventură, Fotografie, Gastronomie, Modă, Muzică;
    7 tipuri de cupoane nu sunt personalizate cu domenii de interes;
    Cele 12 tipuri de cupoane sunt distincte între ele;
    Fiecare dintre cele 12 tipuri de cupoane este personalizat cu un element distinct din harta Regatului Unit al Marii Britanii;
    Puse împreună în ordinea corectă, cele 12 tipuri de cupoane formează harta Regatului Unit al Marii Britanii.

Cu un cod unic valid de 8 caractere alfanumerice, inscripţionat în capacele pachetelor de ţigarete participante în Campania promoţională, înscris prin oricare din modalităţile de participare, în intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 al unei zile de Campanie Promoţională, un participant poate câştiga cumulat pe întreaga perioadă a Campaniei promoţionale:

    1 singur premiu instant
    1 singur premiu zilnic

Cu o hartă completă, un participant poate câştiga cumulat pe întreaga perioadă a Campaniei promoţionale:

    1 singur premiu de tip „Experienţă Locală”
    1 singur premiu mare

În cadrul acestei Campanii promoţionale se vor acorda în total 60.596 de premii, împărţite astfel:

    A. Premii instant: 60.000 de premii/campanie Premiile instant se acordă primilor 60.000 de participanţi unici în Campania promoţională (în ordinea cronologică a recepţionării de către Organizator a datelor transmise de către participanţi), după introducerea şi validarea primului cod unic format din 8 caractere alfanumerice, indiferent de modalităţile de participare. Premiul instant constă în următoarele 2 tipuri de premii:
        A1. Pachet de ţigarete Chesterfield: Total 29.999 buc. /campanie
        A2. Brichetă Chesterfield: Total 30.001 buc. /campanie
    B. Premii zilnice: 91 premii/campanie; 1 premiu/zi; Premiul zilnic va fi acordat, prin tragere la sorţi zilnică dintre toate codurile unice valide înscrise, prin oricare din modalităţile de participare şi alocate în ziua de Campanie promoţională anterioară tragerii la sorţi zilnice, în intervalul 00:00:00 – 23:59:59 (inclusiv). Premiul zilnic poate fi unul din următoarele 13 tipuri de premii:
        B1. Experienţă VIP tip „Aventură”
            B1.1 Curs scuba diving
            B1.2 Off-road escape
            B1.3 Curs conducere defensivă
            B1.4 Private Sailing Day
        B2. Experienţă VIP tip „Fotografie”
            B2.1Şedinţă foto profesionistă
            B2.2 Week-end Fotografic
            B2.3 Atelier individual de fotografie şi editare fotografică
        B3. Experienţă VIP tip „Gastronomie”
            B3.1 Călătorie cu iahtul şi cină în port
            B3.2 Cină pregătită de un maestru bucătar
        B4. Experienţă VIP tip „Modă”
            B4.1 Sesiune privată de stil şi imagine personală
            B4.2 Sesiune privată de machiaj şi hairstyling
        B5. Experienţă VIP tip „Muzică”
            B5.1 Bilete VIP la un concert
            B5.2 Curs canto şi înregistrare în studio
        B6. Telefon iPhone 6
        B7: Telefon Galaxy Note Edge
        B8: GoPro HERO3+ şi accesorii
        B9: Bar mobil
        B10: Canapea tip Chesterfield
        B11: Voucher fotografie în valoare de 3.500 RON
        B12: Voucher muzică în valoare de 3.500 RON
        B13: Voucher gastronomie în valoare de 3.500 RON
    C. Premii de tip „Experienţă Locală”: 500 premii/campanie; Premiile de tip „Experienţă Locală” se vor oferi primilor 500 de participanţi (identificaţi pe baza numărului de telefon, în ordine cronologică) la prezenta Campanie promoţională ce completează cu succes o hartă prin intermediul secţiunii „Înregistrare hartă” din cadrul website-ului logisticdescopera.co.uk. Premiile de tip „Experienţă Locală”constau în una dintre experienţele de mai jos, la alegerea câştigătorului:
        Experienţă Locală Aventură
            Karting
            Echitaţie
            Echitaţie Safari
            Tir sportiv
            Room escape
            Curs scrimă
        Experienţă Locală Fotografie
            Atelierde fotografie pentru începători
            Curs de editare foto
        Experienţă Locală Gastronomie
            Degustare de vinuri
            Curs de gătit
        Experienţă Locală Modă
            Curs de automachiaj
            Atelier de stil vestimentar
        Experienţă Locală Muzică
            Bilet la concert
            Curs de dans
            Curs de instrumente muzicale
    D. Premii mari: 5 premii/campanie; Premiul mare constă în câte o călătorie în Regatul Unit al Marii Britanii pentru fiecare câştigător împreună cu un prieten adult

Premiul include cheltuielile legate de experienţa în Regatul Unit al Marii Britanii (premiu valabil atât pentru câştigător cât şi pentru însoţitorul acestuia):

    bilet de avion Bucureşti – Londraşi retur, clasa economic;
    transport aeroport – hotel;
    transport Londra – Liverpool şi retur;
    cazare 6 nopţi la hoteluri de minim 3 stele în Londra şi Liverpool;
    cheltuieli legate de mese (maxim 6 mese de seară şi 6 mese de prânz).
    cheltuieli legate de cele 5 experienţe oferite câştigătorilor şi însoţitorilor adulţi ai acestora

În cadrul premiului mare, câştigătorii şi însoţitorii acestora vor beneficia de 5 tipuri diferite de experienţeîn Regatul Unit al Marii Britanii:

    Experienţă culinară în restaurantul Recipease
    Experienţă fotografică într-un parc Safari
    Experienţă de modă şi cumpărături
    Experienţă de aventură pe pista Top Gear
    Experienţă muzicală la casa de discuri CoverStar Recording şi la Club The Cavern

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu