Campania promotionala „Simte Ritmul Fotbalului” incepe pe data de 15
mai 2014 si se incheie la data de 30 iunie 2014. Premiile din cadrul
campaniei promotionale constand in doze Pepsi Ginga 0,33L pot fi
revendicate din magazinele participante pana cel tarziu la data de 30
iunie 2014, dupa aceasta data castigatorii care nu si-au revendicat
premiile isi pierd dreptul asupra acestora.
Produsele participante la Campanie au urmatoarele caracteristici:
ambalajele produselor participante sunt cele de Pepsi Cola 0,5L, 1,25L,
1,75L, 2L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L, Pepsi Twist Lemon 0,5L,
1,25L, 1,75L, 2L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L comercializate pe
teritoriul Romaniei
produsele Pepsi participante cu ambalajele
Pepsi Cola 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L, Pepsi
Twist Lemon 0,5L, 1,25L, 1,75L, 2,25L, 2,5L, 2,75L si 2x2.25L sunt
identificate prin:
capace de culoare verde avand tiparit pe
partea superioara, in exterior, mesajul „Uita-te sub capac – Gol sau
bara?” si in interior, dupa caz, un cod format din 8 caractere
alfanumerice (in continuare „codul”) sau mesajul „Ai castigat o doza
Pepsi” si
eticheta promotionala cu inscriptia „Simte ritmul fotbalului!”
Inscrierea in loteria publicitara. Inscrierea in loteria publicitara se realizeaza doar prin urmatoarele trei (3) modalitati:
Trimiterea codului din interiorul capacului printr-un SMS, la numarul
1882 (tarif normal in retelele Orange, Vodafone, Cosmote)
Inscrierea codului din interiorul capacului pe site-ul dedicat campaniei promotie.pepsi.ro in contul participantului
Accesarea site-ului www.facebook.com/Pepsi, in cadrul acestui site,
accesarea sectiunii dedicate campaniei si a butonului de intrat in
promotie „Inscrie un cod”. Participantul va fi redirectionat catre
site-ul promotie.pepsi.ro unde va putea inscrie codul din interiorul
capacului in contul sau.
Fiecare cod alfanumeric poate fi
inscris o singura data, de catre un singur participant, pe toata durata
campaniei, indiferent de metoda de inscriere.
Premiile acordate in loteria publicitara din cadrul acestei Campanii constau in:
376 de premii orare constand in fileuri de tenis de picior
235 de premii zilnice constand in mingi de fotbal semnate de Gheorghe Hagi
6 premii saptamanale constand in mese de fussball
Marele Premiu constand intr-o excursie de 2 persoane in Brazilia – Rio de Janeiro 2015
Excursia
mai sus mentionata include 6 nopti de cazare in camera dubla in
perioada 12.02.2015 – 18.02.2015, mic dejun, bilete de avion, transfer
aeroport-hotel-aeroport, bilete la Carnavalul Rio de Janeiro 2015;
Pe
langa premiile mai sus mentionate, unele dintre Produsele Participante
permit consumatorilor sa beneficieze de doze Pepsi Ginga 0,33L in numar
de 3,714,320.
duminică, 4 mai 2014
Home »
15 mai
,
30 iunie
,
concurs 2014
,
Concurs PEPSI 2014
,
excursie
,
Pepsi
,
pepsi.ro
,
RIO 2015
,
trimite codul
,
trimite sms
» Trimite codul Pepsi 2014, Promotia cu premii sub capac
Trimite codul Pepsi 2014, Promotia cu premii sub capac
00:30
15 mai, 30 iunie, concurs 2014, Concurs PEPSI 2014, excursie, Pepsi, pepsi.ro, RIO 2015, trimite codul, trimite sms
No comments
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu